Mat


Nu har vi åter igen fyllt kyl och frys. Känns alltid lika skönt när det e gjort.
Självklart handlas det på willys , det e ju galet va mycket mer man få för pengarna om man skulle handla på ica i vännäs. Och där är dom verkligen duktig på smyghöja priserna , eller man kanske inte kan kalla smyghöja då man se det ganska direkt =) aja nog om det. Alla priser höjs i dagens samhälle.

Nu sitter vi i soffan och se Tingeling för 3:e gången , My är verkligen inne i filmen. TingTing säger hon =)
Mörkret ha redan börja krypa sig på . Vill att snön ska komma nu , så mycket mysigare då och ljusare.

Vad händer under kvällen då tro , inget besök skulle jag tro det e som lugnt på den fronten nu , alla sitter inne i höstrusket (även vi) Men jag älskar verkligen att ha besök, och idag ha jag nog en dag som e ganska full av energi, jag och My ha busat för fullt innan filmen och jag har lite bättre tålamod . Kanske håller tröttheten på vända , skulle verkligen va skönt

Tisdag i morgon , sedan är det onsdag och dax för ultraljud =) ska bli så kul att få se våran groda igen =)
Jag vill verkligen veta könet men stefan vägra !! Men våra kommande barn (om det nu blir nå fler) ska jag då baske mig ta reda på könet då få han säga vad han vill!!
Men bara allt e bra därinne så är jag nöjd . Det e ju bara att vänta och vänta och se =)

Nu ska jag ta och va lite social med My hon börja tycka filmen e tråkig nu (konstigt va efter 3 gånger under 2 dagar?! Haha.

GodAfton

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Halloj! Haha ja fasen bra bjudabort fika det dära... Jo då det är bara bra med oss nu :) Hur är det med er? Du växer?

2009-10-26 @ 17:53:49
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Cecca

Åh, vad gullig du är :) Jag visste inte att du hade en blogg, det var ju jätte kul! Din dotter är så underbart söt :) Läser jag rätt, är du gravid igen? :D Stort grattis isånnafall!! Så otroligt roligt! :D



Jodå, det går jätte bra. Flickorna växer som dom ska, både på längen och bredden ;) haha. :) Men än har dom inte lärt sig att gå, men jag tror att det är på g. :) Kram!

2009-10-26 @ 17:56:19
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Japp dom va goest också! Ne det är ju sant, Du kan ju få köpa nå tröjor och kofta av mig om du vill billigt... Dom är ju som nya nästan :)

2009-10-26 @ 18:10:18
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Cecca

Ja, det kan jag väl förstå :) Är denna graviditet den andra lik? Tänkte om du ha några graviditetsbesvär? Spännande om vad det blir för en liten en som ska dela världen med oss alla :) Har ni börjat klura på några namnförslag än eller är det för tidigt? :) Kram

2009-10-26 @ 18:16:51
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0