Lördag med lite söndag i sig


Röd dag = Söndag ! Lite små kuslig helg , men inget jag bry mig om direkt . Jag spökar inte ut mig iaf =)
Undrar vad dagen har att bjuda på , kanske om jag ha tur blir det stan och köpa nya skor. Annars blir det nog bara att va hemma och ha tråkigt tills älskligen kommer hem igen .
Men man skulle ha hittat på nått ikväll iaf =) Kanske nån middag eller nått. Aja få se vad som händer . En godispåse men lite spökgodis kanske man skulle ha köpt sig iaf =)

Nu vänta jag på ett svar , så man få göra sig klar om det blir nån stadsresa eller inte =)
Men ny ska jag ta hand om My som tycker hon ha rätt att riva lägenheten haha =)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0