king of pop


det vet ju alla vem det är!?

Det va ju temat ikvällen idol , jag tyckte nog att dom flesta va duktiga ikväll. Men självklart finns det ju favvorer! Vissa visade verkligen att dom kunde ikväll . Eddie va bra ikväll. Men Erik är ju en självklar finalist?!! Vem är din favvo?

Nu ha kvällsbesöket farit hem. Lilla Charlie somnade i soffan . My sover som en stock också . Som dóm ha röjt och busat här ikväll så vore det konstigt om dom inte va trött.

Nu är det bara att invänta att idol ska börja igen sen blir det nog att sova för oss också om vi nu inte fasta för nån film på tv . Bruka lätt bli så.

Men som tidigare nämt ha jag/vi haft en toppen fredag . Det måste självklart göras om =)
Nu ska jag ta mig ett glas bubbelvatten sen lägga mig tillrätta i soffan .


GodKväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0