J*vla svanskota


Sådär , då va fjärde filmen sedd. Den va bra men inte riktigt lika spännande som dom andra tre.
Men kan verkilgen rekomendera Johans Falk filmerna .

Nu blir det sängen för min del, en alvedon och täcket över huvudet ! Har så fruktansvärt ont i svanskotan att det e jobbigt . Att resa sig upp är värst. Vad kan det bero på ?
Ha läst massa på internet om det men vad ska man tro , allt från systa till sjukt jobbiga foglossningar och sprickor i svanskotan? vad ska man tro?

Måste nog ringa läkaren eller Barnmorskan om det inte är bättre i morgon , det tvivlar jag på me tanke på hur ont jag ha nu . Suck ! Allt blir så mycket jobbigare nu ju , inget lyft av My kan knappt sätta mig på golvet för att leka med henne =(
Fan , trodde man skulle få njuta av att va gravid igen , ha faktiskt ställt frågan varför ? Varför utsätter jag kroppen för detta igen alla foglossningar smärta i rygg och mage alla ilningar i benen och rumpa att må illa och ha humörsvängningar , allt e verkligen trasigt med mig nu , min kropp är trasig . Men självklart kommer jag fram till att det är nog värt de , en underbar liten saktt kommer ju att komma till oss , en liten bebis.
Men just nu känns et bara jobbigt att va gravid =( Men man kan ju inte ha bra stunder hela tiden ? eller?

Nä nu ska jag sluta gnälla , finns dom som ha det värre.
Så jag ska krypa isäng nu och sova , då känner man inte smärtan. 

God natt . 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Värta att ringa barnmorskan...not, hon har väl aldrig haft ett vettigt svar på nått? :) Hoppas svansen är bättre!

2009-10-22 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0