Ingen rubrik


dagen började som vanligt runt 7 .
En dusch och en kopp te. Sedan ´rann tiden iväg och det va dax att åka till stora staden , och barnkliniken .

 Det dom kunde fastställa va att det va en misstänkt astma (förkylningsastma), vi har fått medicin som hon ska få andas in 2 gånger om dagen i 4 veckor och ta det bort hostan så kommer det endast att användas under förlkylning då det lutar mot att det endast är förkylningsastma tror verkligen inte att det skulle va nått allvarligt men själklart vill vi kolla upp det och vi lyssnar på läkaren och ge det ett försök , Fick två olika , en för förkylining och en vanlig kortison eller va det e som vi nu ska använda i 4 veckor ! Måste bara säga att dom ha verkligen fått andningsmaskerna lite roligare nu än förr =) My tyckte det va kul att andas i den , Läkarna vart imponerad av henne för att hon va så duktig som stog ut med 2 undersökningar med både pill i munnen och öronen och massa annat! Min duktiga tjej!  Hon skratta och höll med om vad dom sa =)

Vi har även hunnit med att inhandla ett väggfäste till sovrummstvn , så nu håller T och S på att borra för fullt.
Få se om syster dyker upp en sväng senare ikväll och klipper mig lite , annars blir det bara lugnt i soffan med en bra film kanske ?!

Nä nu ska jag ta och busa lite med My . I morgon är det dagis som gäller och jag ska till BM =) Lyssna på lill grodans hjärta . Nu är det bara 1 vecka kvar till últraljudet =) Jag längatr som ett tok .. Mys!

Jag känner mig lycklig =) det är en härlig kännsla ! Jag trivs med mitt liv just nu så jag njuter av var dag som går , för vem vet , det kan fort vända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0