God morgon kalla Lördag


ingen vidare värme idag heller . Endast solen som värmer. Så nu är vintern på väg .
Drygt en månad kvar tills jag fyller hela 22 år , man börja på bli gammal och glida mot halv 50 .
Endast 2 dagar kvar till Ultraljud =) Vi hoppas inte på nån flyttning nu så jag få va kvar i samma vecka . Men bm trodde jag skulle va det då hon kände storleken på livmodern och mätte sfmåttet. Så snart få vi se våran lilla groda i magen.

Även fast det är ett tag kvar innan min förlossning så börja alla tankar krypa fram , hur ska det gå denna gång , ska den va lika hämsk som det första ? Hur kommer den att starta hur fort kommer det gå med tanke på att det e andra . ja alla tankar snurrar , men en sak är ju säker att grodan ska ju ut hur jag än tänker =) De ska säkert gå jätte bra men vill inte uppleva samma sak som sist! 

Älskligen är och jaga idag , endast kalv jakt så tror inte det blir allt för länge . Det kan inte va så skönt att sitta still på ett pass i denna kyla.
Jag och My tog sovmorgon ända till 8 idag , ganska skönt med tanke på att hon vaknat vid halv 7 senaste tiden.
Hon har förståss blivit snorig igen =( så blir inte så mycket ute idag , vi ska klä på oss och gå på ica och handla lite frukt och snus. Sen ska vi gå över till gammla lägenheten och göra sista rycket där , torka ur skåparna . Sen är vi klar med allt . Skönt.

Nu ska jag ringa till min syster som är på väg till sundsvall och ska shoppa loss på ikea den lilla grisen , få hoppas hon ha med nått skojsigt till My hem =)
Sen ska jag nog slänga iväg ett mess till min vä Sandra och höra hur allt gå med den nykläckta lilla tjejen =)
Hoppas vi få komma och snusa lite bebis snart!

Men nu till påklädning och dra borsten genom håret , och kanske lite makeup! Men först byta blöja med nummer två i känner jag nu =) !!

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0