God Morgon Fredag


Som vanligt så är My ledig på fredagar. De är ganska skönt att slippa klä på sig och gå ut , bara få mysa i soffan så länge man vill. Nu är det Musse Pigg på tv och My är som fastklistrad.

Idag blir det nog inte allt för mycket gjort skulle jag tro . Dra damsugaren över golven och renbädda i sängen är väl det som stå på schemat.
Men till kvällen är det idol och då sitter vi bänkad och glo . Kolla lite vad dom valt för låtar , alla kanske inte ha valt rätt men det ska bli spännande att se .

Ja just ja igår vi va på samtal på dagis om hur allt gå för My . Och hon fick bara beröm =) Duktiga tjej . Hon leker bra och vill gärna leka med andra och ha kontakt under lek , äte och sover jätte bra . Och språket har utvecklas väldigt mycket sedan hon börja där =) Min stora tjej. Stolt mamma och pappa!

Nu ska jag nog ta och slänga i mig nå frukost så magen blir nöjd . 
My sitter brövid mig och ha stora problem med sina sockar (Hon gillar inte att ha sockar på sig)
   
Bilderna är klickbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0