Docka med Napp


Har varit i stan i dag men min kära syster . Expo och barnenshus !
Fynda värmeljus och en ljusgrej att ha på vardagsrummsbordet. Sedan fick My en docka av sin moster , med napp och nappflaska =) Den uppskattades kan jag lova . Nu ligger hon i sängen och sover med dockan brövid sig .
Hanna fyndade som vanligt massa saker =)

Har även varit uppe och hälsa på henne en sväng ikväll , fått mig en ljusgrej som man hänger på väggen , kan inte få nog av ljus under vinterhalvåret . Sedan ha jag provat en jacka som hon ha som jag vill köpa men ha ej pengarna =( Blir så less på detta , vill ba att stämplingen ska komma igång. De suger att va utan pengar . Om bara en ängel från ovan kunde komma med 300 kr så jag fick köpa mig en jacka så jag slipper frysa!! =(

Imorgon är det fullt på shemat .
08.30 Lämna My på dagis
10.30 Ultraljud
13.30 Hämta My
19.00 (tro jag) Föräldramöte på dagis.
Sen på torsdag är det enskilt samtal på dagis .

Nu ska jag lägga igen datorn tro jag och kanske läsa en stund . Annars lär jag sitta här och glo runt på allt möjligt .

Men nu till kvälls snusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0