Våga vägra sova

Min skatt vill inte sova. Hon tycker det är roligar att va vaken och se lite på tv med sin mamma.
Men nu ska jag åter göra ett försök med en välling flaska och bädda ner henne under täcket. Så jag kan hoppa in i duschen och sen lägga mig på soffan och troligtvis somna . Nämen ska väl försöka gräva fram nån gammal film att se . Ta ett glas julmust och äta mina små godisar som jag köpt.

My är förkyld som tidigare nämt och det blir inge dagis för henne i morgon. Jag som hade tänkt umgås med Sandra och Lina i morgon men det sket sig , vill ju inte smitta ner lilla Alva och Tyr.
Känner mig lite hängig jag me , eller lite ont i halsen. Så det är onödigt att chansa. Kanske blir en sväng till stan istället och glo lite om jag ha lite för mig.

Nu är Tingeling slut så ska lägga My nu .
Älskar mina underbara skatter så otroligt mycket♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhå men Tyr bryr sig inte om att hon är förkyld, han är behöver öva upp immunförsvaret =)

2009-11-16 @ 21:06:59
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0