Vaccin och Julkort


Dagen började efter 8 idag , ganska skönt med lite sovmorgon. My är hemma från dagis idag me , men i morgon ska hon nog fara . Tror hon saknar att lekaq med sina kompisar. Men jag tycker verkligen ett barn ska va hemma från dagis tills dom är frisk . Annars gå det bara runt runt hela tiden , många barn springer på dagis snoriga och hostiga mest hela tiden.

agen innehåller inte allt för mycket , ska på möte nu klockan 10.00 sen ska jag nog ta julkorten på My , nu när vi ha en superkamera =) Kommer bli så fint .
Sen försöker pappa dra med mig på vårdcentralen och ta vaccinet , men jag ha inte bestämmt mig än.
Blir lite tokig snart , alla funderingar och tankar , förra veckan fick dom avslag för att vaccinera 6 månader bebisar och uppåt och nu i veckan så är det fritt fram . Knasigt tycker jag. Men men få se om jag ta det iaf . 

Nä nu ska vi ta och göra oss klara för att gå ut i regnet , något less på detta trista väder kan jag lova . 
Snö och minusgrader nu , tack!!

Ha en underbar dag ♥ 

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker du ska fara å ta sprutan :)

2009-11-24 @ 11:25:11
Postat av: sandra

jag tycker inte du ska ta sprutan, de e ju fler som fått bivärkningar av vacinet än av svininfluensan men följ ditt hjärta :)

2009-11-24 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0