Torsdag

Kvällen börja gå mot sitt slut , och jag är trött. Ska bli skönt att krypa ner under täcket och blunda.
Våra kära vänner Hanna och Urban ha varit här på besök ikväll. Alltid lika trevligt.

My somnade som en stock ikväll. Men i morgon är hon ledig från dagis , så vi ska bara mysa när vi kliver upp. Sedan blir det att traska på afären och inhandla saker till söndagens kalas . Och baka mockarutor ska vi också göra =)
Roligt att jag kallar det för kalas , men vad ska man annars säga ? jag fyller ju år så det är klart man ska ha kalas ?! Visst? Ska bli trevligt , men fika, nära och kära , lite pressenter (förhoppningsvis) =) och massa snack =)

Sen är det ju idol på kvällen i morgon . Det få inte missas . Blir intressant och se när dom ska sjunga i par.
Erik är ju en solklar finalist . Jag håller mina tummar för honom.

Fredag den 13:onde är det i morgon också så ta det lugnt. haha!

Men nu till sängen och sova.
God natt sötnosar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0