Torsdag


Idag är vi vaken i tid, ställde klokan på 07.00 men drog mig till kvart över . My sov när jag skulle kika in till henne , men vaknade snabbt när jag öppnade garderoben för att ta ut kläder.
Sätter sig upp i sängen direkt och säger heej heej . Mitt söta lilla hjärta ♥
Så idag blir det dagis för My , så hon få göra av med lite energi. Hon ha nog saknat kompisarna skulle jag tro. 

Idag är armen tung och öm , svårt att höjja upp den och lyfta nått tyngre .  Men bara jag klara mig från feber och andra biverkningar är jag nöjd. Vill gärna va frisk i helgen . Hoppas min julskiva ha kommit idag så jag få börja julpynta lite . Fick oss en stor julstjärna igår av Stefans mamma och pappa , som vi ska sätta på inglasningen . Nu fattas bara gardinerna som ska upp därute .

Nu ska jag nog dra på mig nå vettiga kläder så man kan fara på dagis med lillan sen . Ska väcka upp min andra hälft också, vi tar bilen idag så slipper vi stressa iväg . My sitter och se på nalle puh nu och blir nog väldigt arga på oss om hon inte få se det ens stund.

Ha en toppen dag , så återkommer jag senare idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0