Tisdag


Dagen började strax före 7 för mig och halv 8 för My . Vi sov i soffan i natt båda två . Då hon inte ville somna i sin säng igår . Nu väntar vi på att klockan ska gå lite så man kan göra nått av denna dag . Blir nog att åka till stan en sväng , då det inte vart nån träff med Sandra och Lina =( .

Tandvärk ha jag också , visdomstanden som jävlas , mitt tandkött är typ öppet runt den så få typ infekton där ibland , bruka gå till tandläkaren och få sjölja med saltlösning , men nu ska jag göra det själv och bli det inte bättre så få jag boka en tid. Ha även hål i tanden (tro jag) men jag ha fan inte råd att gå dit . kosta fan 1000:- att fixa ett hål pluss att göra en vanlig undersökning gå väl på 400 :-.
Så jag få avakta tills det gör ont. Det gör ju inget om man måste dra ut den , för den syns ju ändå inte så.

Men nu ska jag nog gör mig nå frukost så man inte behöver gå hungrig på stan. Sen kanske man ska kasta på sig lite smink och dra borsten genom håret .
Sen är det väl bara att hoppa i stövlarna och ut i regnvädert. Så tråkigt.

Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej snygging, har du inte facebook?? kan du inte skaffa??

2009-11-17 @ 14:08:14
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0