Tappa orken att andas


Fan va jag hatar detta , att inte kunna andas som vanligt , det är det drygaste med att va gravid . Jag få Panik , måste ta djupa andetag i mellanåt för att orka andas vidare med vanliga andetag . Ändå gången det känns bättre är om jag ligger på rygg eller bara lagt mig för att vila.
Skulle man åka på svinis nu så dör man väl , lungorna orka väl inte mer . Nämen så ska man ju inte tänka , men dom säger ju att en gravid kvinna orka inte en flusa på samma sätt som en ogravid. 'Å om jag bara kunde bestämma mig hur jag ska göra med detta vaccin. Men det ta ju ändå upp till 3 veckor innnan vaccinet är ett "fullt" skydd så innan dess ha man väl fått det. Ha till och med hört att det kan ta upp till 5 veckor.

Jävla svinsjuka , försvinn från vårt land . Tack!!

Nu vakna My , lill skruttan är forfarande förkyld . Hon vakna vid 9 i morse men ändå somna hon vid 12 och ha sovit en timma drgt nu . Trötta tjejen . Hon sov hela natten från 8 igår , så 13 timmars sömn i natt för henne .
Det ta på att va sjuk.

Nu ska vi börja göra oss klara för att fara ut , ska på banken och beställa ett nytt kort sen ta ut barnbidraget , eftetrsom jag inte kan ta ut på bakomaten . Hela chipet ha som lossna från kortet så skulle sitta fint med ett nytt så man ka anväda det igen.
Sen blir det att hämta Nikki och Noel på dagis , för att sen åka och handla lite inför helgen .

Någon gravid som bestämt sig för att inte vaccinera sig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0