Övertrött


Dagen ha varit lång för oss alla. My har inte sovit en ända minut idag .
Dagen började med städning , sedan vart det lunch och en promenad för mig och My . Gick på ica och handla toapapper , kan ju va bra att ha hemma.

Mitt på dagen vart det mys i soffan en stund i hopp om att My skulle sova en stund men inte det . Så det vart lek och bus istället.
Eftermiddagen har det varit vänner och familj här. Hanna och Urban kom hit och fira min födelsedag en vecka efter =) Fick trisslotter och en väldigt god choklad ask♥ tusen tack underbara ni!
Syster ha också varit här och sällskapat med oss en stund och såklart våran vän och granne Tomas och hunden Nick.
Gjorde även middag , kasslersallad som vi åt . Så nu är man mätt och belåten en stund .

Läggningen av My blev svårare än väntat , Hon va så trött på slutet att hon höll på somna i knä hos Hanna , men när det va dax för välling och hoppa i säng så va det andra bullar som gällde. Hon vägra dricka välling och bara va arg , skulle bara kliva upp , så tillslut gav jag med mig och vi drack vällingen i soffan men sen så vart det raka vägen till sängen , men inte skulle hon sova inte . Efter mycket tårar och utklivade ur sängen så tog tröttheten över och hon somnade i min famn . Det är ju så mysigt , jag kan sitta i evigheter med henne i famnen men hon måste ju sova i sin egen säng .  Nu snarkar hon och sover så gott min kära prinsessa.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen slänga mig på soffan och bara glo på tv , är det nått bra på tvn ikväll tro?

nä nog från mig , känner hur huvudet blir tyngre och har inget vettigt alls att skriva om längre så jag lägger ner för ikväll och hoppas att lusten att blogga kommer tillbaka imorgon.

Ha en trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0