Onsdag morgon i all ära


Sov morgon ända till klockan 8 idag =) skönt .
My har sovit i sin egen säng inatt iaf , det va nog bara den värsta natten med snuva hon ville ha sällskap, för igår somna hon som en stock direkt.
Jag sa mig på soffan och försökte somna till tvn , men jag verd och vände på mig hundra gånger tro jag , men tillslut så somna jag in jag me .
Nä jag är inte utslängd från sovrummet , men sängen är på tok för stor när man är ensam , så det fått blivit soffan.
Men ikväll kommer min älsklig hem igen , å vad jag längtar , 3 dagar utan honom känns som en evighet. Men snart vänder lastbilen om från södra sverige och han kommer hem till oss . Och vi ska kramas som aldrig förr.

Idag blir det som sagt stora staden igen . Vi åker vid halv 11 , så vi hinner med fotograferingen före barnkliniken.
Så nu ska vi och göra oss klara . Tro My ska få hoppa ner i badet så hon är ren och fin på kort =)

Ikväll kommer min kära moster på besök , det ska bli super trevligt . Fika lite och surra om allt mellan himmel och jord . Och mammsen kanske kommer hon me en sväng . Sen kommer säkert Syster ner en sväng då också . Så då är vi sammlad hela tjej ligan . Det är ganska roligt många vet nog redan , men det finns säkert nån som inte vet att jag och moster är lika gammal =) Så våra föräldrar gick gravida samtidigt =). Inget negativit med det , bara posetivt . Vi har verkligen haft super kul genom alla år =)

Nä bäst att sätta fart om man ska hinna nått innan vi ska åka =)
Ha en trevlig dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0