Minusgrader


Ja idag vände det tydligen och minusgraderna ha kommit , -6 stå det på termomentern. Men då kanske snön få stanna en stund iaf . Kan ni tänka er att det är snart mitten av november ? Snart december och julafton. Det är galet vad tiden gå fort. På tal om julen så ha vi faktiskt inhandlat årets första julklapp, en pulka till My. Men forhoppningsvis blir det att göra bort alla andra klappar snart också , vägra springa sista minuten .
Sen är det ju roligt att gå efter jul på mellandagsrean .

06.30 tyckte My att det va dax att kliva upp , själv va jag som en zombie men kämpade upp ögonen och hämtade prinsessan och satte oss i soffan för lite välling och mys framför Tingeling , så nu sitter vi här och se på de. Det är dagis idag för Mysans del , och vi ska fortsätta måla på inglasningen , det blev så fint med vitt i stället för mörkt och tråkigt brun/orange tegel. Sen måste jag väl börja ta tag i bakningen tills jag fyller år på söndag .
Hppas man är frisk på söndag , så många som är sjuk nu , vill inte bli smittad , men än känner jag mig frisk .
Annars hoppas jag på en trevlig dag med fika och mycket pressenter =) haha!! Snön få gärna falla på min dag , då det är så mysigt när det snöar.

Nu är det äl dax att börja klä sig lite och göra oss klar för dagis. Sen blir det hem och ta en varm dusch och dola på. På tal om dusch , ha någon provat shampot och balsamet Tresemmé ?
Säljs på ica för 95:- för båda två , hur stora flaskor som häslt så tycker det va ganska billigt . Ha hört att dom ska va bra men man vet ju aldrig , alla ha ju så olika hår. Men måste prova nått tro jag då mitt hår inte är på topp under graviditeten , nött och ser alltid skitit ut även efter ducsh!


Ha en toppen dag ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var myssigt att träffa dig idag :d

2009-11-10 @ 18:35:01
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0