Men nu få det sluta...


Detta trista och grå regnväder blir jag galen på . 10 daar kvar typ tills vi är inne i December och ingen snö och inga minusgrader . Jag hoppas oc ber att det är snö på skyltsöndag , annars blir jag nog lite ledsen .
Man är ju deprimerand och helt orkeslös i detta väder, man känner sig sjuk fast man inte är det .

Sovmorgon fick man sig i morse också , 08.45 vaknade jag av att My satt i sin säng och prata lite.
Trots våran sena läggdax så känner jag mig ganska utvilad.
Idag stå det städning på schemat och vid 2 åker vi iväg och hämta två barn till som ska spendara dagen och natten hos oss . Mysans kusiner.

Men först ha vi lite morgonmys i soffan , jag och My . Stefan han sover forfarande . Men ska nog slita upp han snart. Kan ju inte sova bort hela dagen , jag är van att kloiva upp vid sju , så denna dag blir kort.

Vi såg ju Twilight igår och den va helt klart lika bra som alla säger . Så nu få man vänta på att se den andra , kanske man skulle ha varit på bio och sett den.
Betyg : ♥♥♥♥♥/♥♥♥♥♥

Ha en toppen dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0