Lugna gatan


Inget händer här idag , bara lugna gatan. Fantasilös som man är så finns det inte mycket att göra.
My ska väl sova snart , men efter det så blir det nog att gå ut en sväng och få lite friskluft .

Måste gå och handla mossa och långa ljus så vi kan sätta ner i adventljusstaken. Vi tänder ju det försa ljuset på söndag , helt otroligt vad tiden gått fort . Gräset är fortfarande framm och ingen snö tycks ska landa på våran mark. En grön jul kanske?

Även kvällen är ganska planlöst , idol blir det se iaf . Nu är det ganska spännande , bara 4 kvar och endast 3 efter kvällens program. Hur ska det gå ? Vem vinner? Tror fortfarande på Erik men dom andra ha nog lika stor chans .
Vi få se vad svenska folket tycker .

Imorgon är det julmiddag för våran del i pengsjö med massa folk. Måste hitta nån klänning att ha på mig , eller nått annat fint. Men magen ha ju börjat va i vägen för do flesta kläderna i min garderob. Kanske få ringa och gulla med syrran , hon ha en del klänningar .

Men nu ska jag sätta mig till rätta i soffan och ta det lugnt medans My ska sova , om hon nu vill sova. Kan säga att hon är i en trots just nu . Arg på allt som blir fel , vill inte sova och SKA ha sin vilja igenom annars ta vi ton och det är höga toner! Men det är bara att gilla läget alla barn testar och måste ju få gå igeom en trots. Men ibland kan det va jobbigt, men det gå ju över . Och varje ålder har sin charm. Ganska kul att se hur mycket vilja som finns i en så liten människa. Hon är det sötaste ändå min lilla skatt ♥

Min älskling →  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0