Lördag, snöiga Lördag


Ja det snöar i byn , ganska mysigt . Synd det bara bli slask av allt ändå . Det få gärna va lite minus ute så den få stanna . Men vi hinner väl bli less på snö ändå skulle jag tro.

Dagen ser ganska lugn ut än så länge , inga större planer , kanske ska följa syster till stan som ska ta hål i tungan. Men annars händer det nog inte så mycket . Känner mig ganska trasig i kroppen idag . Ont och bara allmänt trött. Men det är bara att bita ihop och le =)

My sitter i soffan och morgon myser som vanligt till Tingeling. inte ett ord , helt stilla när det är Ting Ting på tv . Ja My kaller henne för Ting Ting. Stefan ligger fortfarande och sover . Vet ej när han kom och la sig igår , då pär va här , så det vart väl massa snack och kollande på skotrar och grejer . Jag vart less och trött och gick och la mig vid halv 12.

Va uppe före tuppen första gången i morse , 06.20 vaknade My , men hon fick nappen så somnade hon om till typ 08.30 . Så lite sovmorgon fick jag ju . Men dagen blir så kort när man sover så länge . Men eftersom vi inte ha nått planerat i dag så gör det inte så mycket .

I morgon är det ny vecka för grodan i magen . V22 är kommen . Tiden gå så fort. Hanna fick sig ett kick av grodan igår . Så mysigt att man känner på utsidan av magen nu =)
Vid den här tiden för 2 år sedan va ju gravid i typ samma vecka . Ganska roligt att det blev så =)

Men nu ska jag nog ta och göra mig klar för dagen. Ta mig lite frukost och slappa med My i soffan en stund .
Ha en toppen dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0