Kvällen är slut och natten snart kommen


Jag ligger i sängen med min lilla rosa bärbara dator på magen , På tvn är det hästhoppning. Älskligen se på film i soffan , den va dålig så jag tog mitt pick och pack och gick till sovrummet. Är väl snart dax att sova. Men först lite bloggläsning.

Om endast 10 dagar är det min dag , jag fyller år =) hela 22 år gammal blir jag . Ingen ungdom längre haha. Smäll ba till så är man 30. Nägud så fort ska det väl inte gå . Men tiden gå på tok för fort.
Hoppas det blir en bra dag iaf med vänner och familj.
Önskelistan är lång ;) hahaha , nää men alltid kul att få en pressent när man fyller år. Speciellt när man ha sämsta ekonomin själv så man kan inte unna sig nått alls. Bara en tidning eller en mascara skulle sitta fint , pressentkort på H&M en snusdosa eller kanske en bilpåse ;) Ja allt uppskattas. Ska sätta igång med några bakverk också , ska bara hitta nå bra recept.

Torsdag i morgon då. Vad händer då?
Inge planer än så länge förutom städning. Jo det ha jag visst ska ner på vct och lämmna ett prov sen ringa sjukgymnast så jag få mig ett fogbälte. Blir tokig på dessa foglossningar. Och nu ha det satt igång nån slagt träningsverk igen , en molande irriterande kännsla . Som mens verk , såå det växer där inne. Är så mysigt att känna den lilla grodan sprattla omkring där inne.
Galet ändå att man snart ska bli 2 barnsmamma. Våran äskade lilla My ska bli storasyster, hon va ju nyss bebis själv ju. 2 år kommer hon va när grodan anländer. Endast 4 månader kvar. Och som tiden springer iväg nu så hinner det bara va jul senblinkar vi och då är vi 4 i familjen. Så underbart!!

Nä nu ska jag nog stänga igen datorn och även mina trötta ögon och falla in i djup sömn till jag hör
"mamma" "mamma" i rummet brövid. Då det är dax att kliva upp och göra sig klar för dagis.

Nu har Ebba farit hem igen =( Så tomt utan henne. Hon är som en solstråle . Den gladaste hund jag mött.
Men det e bra nu ha jag blivit av med lite hundsjuka så nu kan vi vänta med hund ett tag , tills man bor i hus!

Sötaste du
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0