Kvälla


Kvällen är kommen och singing bee celeb visas på våran tv . Syster och Björn ha sällskapat med oss en stund ikväll. My ligger i sängen och kanske har hon somnat annars gör hon nog det väldigt snart .
Här blir det bara soffläge ikväll, hade tänkt färga håret men ta det i morgon istället .  Färgen stå på toa och vänta så måste göra det så de blir av .

Morgondagen då ? Fredag och det betyder ju IDOL =) och även barnvakt till Mysans kusiner. Men förhoppningsvis kanske dom sover vid den tiden ? Jag vet inte riktigt när dom bruka sova , men det blir väl lite mys i soffan och nå gotta och en barnfilm innan idol iaf .

Men nu ska jag passa på att ta ett filglas i reklamen innan det börjar igen . Sen ska jag dra filten på mig och förmodligen somna och va ett väldigt tråkigt sällskap till min andra hälft.
Inatt ska jag sova i sängen iaf , ska bli skönt .

Oj nu börja det igen så jag nu ska jag va supersnabb att hämta ett filglas .
Ha en trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0