Ingen rubrik


Kvällen är kommen och tystnaden ha lagt sig. Ändå är My forfarande vaken .
Men vällingen är upp drucken men hon tyckte att hon kunde få se klart på pippi som vi på började tidigare .
Syster ha varit här ikväll och umgåds med oss , vi tog oss en promenad i regnet på ica och handla lite .

Nu är det bara jag och My hemma , älskligen är i pengsjö och kolla på nån bromsar på bilen som lukta bränt varje gång vi varit ute och kört. Men han är nog hemma på en liten stund skulle jag tro .
Ska lägga mig i soffan och läsa min tidning som jag fick av syster =). Gå ju inget på tv på måndagar ju .Så då passar en tidning super bra.

Som tidigare nämnt va vi i stan idag , gick bara bra .
Fick mitt nya intyg så nu ska jag skicka iväg det i morgon . Kanske om jag ha tur så hinner det komma igång innan året är slut men jag är tveksam.
Hittade även en julklapp till My idag också , blev en kassa aparat med tillbehör. Så nu är en sak på listan struken. Bara resten kvar.

Nu täkte jag slänga upp lite bilder från igår (1:a advent)
 Lill skruttan i sin nya overall

 Tomten va ganska läskig tyckte My

 Renen va rolig

 Baka pepparkakor


 My fick sig en julkalender idag också , så i morgon öppnas första luckan =)

Men nu ha jag bråkat klart med blogg.se som är segast i världen på ladda upp bilder ikväll så nu ska jag slänga mig i soffan och läsa min tidning.

Kram och God Natt♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag tipsar helt klart om dom jag har... köpta på the store 249kr. finns ett par för 199 också men dom e mkt mer glansiga och sitter sämre. dom jag har är helt jävla lovely! går ju att hitta billigare också... exempelvis rut mfl eller hm :) men dom vet jag inte hur dom sitter dock :)

2009-11-30 @ 22:42:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0