Grisknorr ? Nej tack!


Nu va det gjort , ha varit med pappa idag och tagit vaccinet , så nu kan jag inte tveka mer . Få se om det blir att gå ner med My i morgon , kan inte bestämma mig. Men bvc söterkorna tyckte verkligen hon skulle ta , men jag ha ju som varit emot . Men tänk ändå att vuxna människors lungor kan verkligen tycka det är jobbigt , tänk om en 2åring skulle få det , vad säger deras lungor , orka dom ens med en influensa??

Men nu är det gjort , men jag ha samma ställning till det nu som förr , tycker verkligen allt ha blivit uppförstorat av media , och jag tror att man klarar av om man skulle få det , men jag vill inte va höggravid och åka på det , det är nog så jobbigt att va höggravid men andningsvårigheter , då vill man inte åka på en flunsa som gör det ännu svårare att andas. Men alla gör precis som dom vill .

Kvällen ha varit super trevlig , middag hos Mysans faster och "farbror Anders" och kusinerna =)
Verkligen super gott , pressad potatis och stek men svampsås  och tårta till efterrätt då Anders fyller år på fredag.
Massa bus och lek .
Nu är vi åter hemma och My ligger och sover och vi glo på tv , godisskålen brövid mig och datorn på magen , som just nu guppar lite lätt upp och ner. Lill grodan i magen har också kalas. Så mysigt när man börjat känna av dom riktiga sparkarna och rörelserna. Vaknade till och med av grodan i magen imorse den hade nå tokil där inne , säkert 1 timme i sträck så gjorde den kullerbyttor och boxades runt =)
På söndag är det V 25 för grodan och då hade jag tänkt bjuda på en magbild =)

Armen känns lite öm och tung längst upp , men än så länge ha jag inge allvarligare skador av vaccinet .
Hoppas jag slipper ligga deckad i helgen då det båda är 1:a julbordet och skyltsöndag.


Imorgon blir det nog lite julpynt om min nya skiva ha kommit. Ja jag vet det är gräs och spöregn ute , men nån gång måste ju stämningen komma ju . Städas ska det då göra . My ska va på dagis sen kasta jag ur karln och höjjer sterion då gå det bäst att städa .

Nu blir det att glo på lite tv innan jag ska hoppa isäng. 
Ha en trevlig kväll♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0