Fredag


Jag älskar fredagar . Idol visas i tv ikväll, det gillas.

Snön ligger vit och fin på backen. Nu längtar jag tills december , så man få lyssna på julmusik börja pynta lite och känna doften av allt julgodis , glögg och den stikande kännslan i näsan av alla minusgrader som är ute.
Men först ska jag fylla år sen få det bli jul.

Just nu sitter jag och My i soffan och se på Tingeling och bara myser. Ända filmen hon kan se hela filmen utan att röra sig =)
Älskligen ligger och sover , men ska snart gå och hoppa på han så han få va med My medans jag gå och duscha och gör mig klar för dagen. Undra vad dagen har att bjuda på?

Vi såg Johan Falk 5 och 6 igår kväll dom va lika bra som dom andra 4 men jag råka slummra lite i den sista så måste nog se om den.
Vi va och fixa dom hos Hanna och Björn igår , My lekte som aldrig förr hoppa och for som en tok . upp och ner från våningsängen. Gav Hanna en fläskläpp till och med. Det va verkligen fart på henne . Men hon somnade som en stock när vi komme hem. 

Nä nu ska jag ta och göra nån nytta här hemma , finns inte så mycket att göra då vi städade allt igår . Men något hittar jag alltid på . Ska nog rensa min garderob och snöra bort nå gamm kläder som aldrig används . Inte för jag ha nå nytt att fylla på med men . Kanske om jag ha tur , syster bruka rensa sin garderob för min skull så då bruka jag kunna fylla på med något =) sen kanske man få sig nått att fylla på med när jag fyller år.

Men något jag måste inhandla är ett par vantar , och det är snarast . Jag fryser som ett tok hela dagarna nu för tiden så när man gå ut behövs det verkligen ett par vantar på händerna.  

Kanske man ska kika runt på nätet om det finns nå kul . 
Ha en trevlig morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0