Fredag den 13:onde


Ingen otur än så länge iaf. Haft en ganska så bra dag . Nu sitter jag i soffan och är proppmätt av middagen.
Blir inte allt för mycket ikväll , idol iaf sen inget annat på schemat.
Vem hejar ni på i idol?

Skulle haft fyllt på mobilen , ha ju nå samtal jag skulle ha ringt , Till Hanna och Urban våra kära vänner och grannar glömde ju att säga att dom är ju välkommen på kalas på söndag då jag fyller år =) i går när dom va här . Så om du läser detta Hanna så vet du att ni är välkommna , hoppas vi ses =)
Sen skulle jag ha ringt några fler också =) Alla ha ju inte msn så kan inte skriva där heller.

Men nu ska jag va lite social med Stefan sen vänta på att det ska bli läggdax för prinsessan .  Ska sätta mig och rita en stund med henne så vi ha nått att göra =)

Ha en trevlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: Päran

Men Mariette och Erik såklart! Tove ska bränna på bål, så jävla värdelös!! =)



Hade tänkt våldgästa på söndag men vi är borta tills söndag kväll, kanske kan kika för bi i veckan istället nu när jag tillfrisknat!!

2009-11-13 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0