Fredag


Dagen började vid 7 och jag va nog mer trött än någonsin , men det är bara att slita sig ur sängen och ta vara på dagen.
Just nu sitter vi och ser på Nalle Puh och bara myser i soffan. Snart dax att slita sig härifrån också och göra sig klar för dagen . Inga planer än så länge men det kanske kommer.

Känner mig lite bättre idag men ha fortfarande ont i armen och över axlarna så har väldigt jobbigt att kunna sova ordentligt utan att vakna. Men nå värre tror jag det inte blir , värsta va nog i går kväll , då va jag inte pigg. Men bättre och va halvdålig i ett dygn än ligga i sjukan i 1-2 veckor och va jätte dålig. Så jag ångra inte att jag tog vaccinet , nu ska jag bara fundera på om jag ska ta det på My.?

Kanska blir att fortsätta städa fram julen idag , måste ju va lite jul tills på söndag iaf då det är första advent och det första ljuset ska tändas . Snön kommer nog inte hinna falla in dess men det få gå bra ändå. Skylt söndag blir det ändå men eller utan snö.

Ha en toppen dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0