Försovning


Att försova sig gjorde man ofta när man gick skola . Men nästan aldrig som vuxen och mamma ha jag gjort det . Men idag gjorde vi det . Så vi skippa dagis idag . Vill inte stressa för att hinna dit i tid . Så det blir mys i soffan i stället en stund . Just nu är det musse piggs klubbhus som visas på tv och My gillar det .

Vid 10.00 ska jag på arbetsförmedlingen för ett möte med Doris. Kanske få man komma ut och arbeta eller praktisera innan det är dax för nästa groda att komma ut.
Sen händer det nog inte så mycket idag , är sugen på ta fram julen men , jag väntar tills min julskiva ha landat i brevlådan , så man få lite stämmning iaf , det gröna gräset och regnet får jag ingen julkännsla av iaf.
Undra just vart man ska ställa julgranen ?

Ha ni börjat julpynta något än?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad mysigt det kändes att ta fram en julskiva och pynta, tack, nu fick jag också lite inspiration.. Kram

2009-11-25 @ 14:08:12
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0