För varmt med uggs på stan


Mina fötter är trötta , vi ha sprungit på stan idag jag och My , en stund så hade vi sällskap av Sara och Nova. Sen strosa vi runt i regnet. Fynda lite saker, men som vanligt så ångrara man att man inte köpte det , en klänning som jag såg på Gina och ett par stövlar på Skopungten, kanske måste man in igen och raffa åt sig innan det tar slut?

Middagen vart serverad hos min kära far , kassler och ris , så gott. My såg på pippi långstrump en en stund sen vart det hemfärd. Lite mys i soffan och sen vart det välling och nu sover hon gott . Jag är ny duschad och super trött så jag ska lägga mig på soffan och glo på tv innan jag ska sova.

Mina fötter är verkligen överansträngda , värmen av skorna och alla tusentals steg man tagit idag . För varmt med uggs på stan kan jag lova .
Men nu ska jag mojsa ner mina fötter under täcket och låta dom vila . Ska ringa och surra en stund med mamma innan nio filmen börjar =)

God kväll gott folk♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0