Färgat hår


Nuså är håret färgat , skönt . Då behöver jag inte tänka på det i morgon.
Ska hämta Nikki och Noel vid 2 på deras dagis , sen far vi hem och ha myspys och massa lek . Blir nog att köpa sig en godispåse i morgon så vi kan smaksa till nån bra film.

Jag vill ha mina pengar nu!! Less man blir på alfakassan , att det ska måste ta så lång tid att behandla ärenden. Har så mycket på min lista jag vill köpa . Julklappar till My och julkappar till mig själv =) Ska inhandla ett par lackleggings och ett par hålleggings . Sen en tunika jag sett ut på Gina.
Men med min tur ha jag väl inga pengar före jul och få vänta tills januari med pengar . Det är ju tur man få från det datum man blev arbetslös så jag få ju bara en kulmpsumma som bara växer =)

Ha sett ut några julklappar till My inte så dyra men då blir det dessto fler istället och det är ju roligare för My.
Men det viktigaste av allt är nog nya kläder till henne , tröjjor och byxor behöver hon , hon växer hela tiden .
Nu väger hon prick 14 kilo och är 89,1 cm lång. Stora tjejen. Så nu blir det att köpa i storlek 98-104.

Men nu blir det tydligen film. Twilight. Den andra filmen ha ju världspremiär i natt klockan 12 . Så då rullar den på duken på  biograferna . Moster är och ska sen den , först se dom den första igen sen den andra klockan 12 i natt , så det blir en lång natt för dom. Men är man galen i en film så är man hehe =)

Jag kommer förmodligen att somna till filmen , men det är ju inge ovanligt .  Tycker nog att klockan vart lite för mycket för att se en film men man måste väl se filmen nån gång då alla säger att den är så bra.
Så vi få se vad jag tycker om den.


God natt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0