En vit hd


Tomten kommer på hd!!
Tänk va lite musik kan göra , sitter och lyssnar på lite julmusik . Just nu är det tomten kommer på hd som strömmar ut genom högtalarna =) Man blir på så bra humör , och faktiskt trots gräset och regnet kan man känne en gnutta julstämmning.

Håller på att pynta fram julen lite sakta . Det är mysigt. Men idag är min rygg pajj pluss att jag ha en fruktansvärt träningsverk i livmoderna så mensverk gånger 10 just nu . Men det gå ju över .
Kanske kan linda va lite posetiv en stund idag iaf . Ha inte den bästa perioden just nu men när jag få le och må bra så är det verkligen härligt . Jag hatar verkloigen att va nere.
Hoppas det vänder nu till jul , kanske när snön kommer och det blir lite ljusare och gladare ute .

Nog om det , nu ska jag fortsätta mitt städ och pyssel , springa ner och kolla posten och kolla om min skiva ha kommit =) Det vore ju toppen . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0