Det är ingen vanlig dag......

För det är Lindas födelsedag. ♥
Tänka sig att i 22 år ha man nu funnits på denna jord . Ha gett liv till ett underbart barn och ha en liten bebis i magen . Förlovad med min älskade Stefan och ha en underbar familj och dom bästa vännerna man kan tänka sig.
Men andra ord så är jag en lycklig 22 åring . Jag ska ha en underbar dag hade jag iaf tänkt , trotts min extrema trötthet.

Snart ska vi baka tårta och städa resten här hemma , sen blir det att göra sig klar för dagen. Men först lite Mys i soffan men min lilla tjej.
Ha en toppen dag ♥



Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis på födelsedagen. :D

Hoppas du får en bra dag.

2009-11-15 @ 07:45:12
Postat av: Frida

grattis på födelsedagen gumman. kram från oss

2009-11-15 @ 10:01:13
URL: http://jagplustva.blogg.se/
Postat av: Cecca

GRATTIS :) Hoppas du har haft en bra dag! Kram

2009-11-15 @ 22:38:55
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0