Barnmorskebesök


Groden lever och må bra , lill hjärtat slog ca 150s/m .
Jag ha bra järnvärde , men det va något i urinet , typ en urinvägsinfektion som jag inte känner av alls . Så nu ska jag gå på vct med ett prov som ska på labb och vidare till stan . Så få väl se när jag få svar om det .
Sf måtten va på 23cm. Och är nu i vecka 21. Ska jag måste bli lika gigantisk som jag va med My tro? Hoppas inte , magen kan gärna få stanna av en stund .
Ska även ring sjukgymnasten och få ett fogbälte för mina foglossningar då det inte vill ge med sig .
Men annars få jag må bra .

Nu ska jag känna lugnet en stund , sen blir det en långpromedan med Ebba .
Ikväll blir det att jobba några timmar , men det e ju alltid lika roligt att inventera på h&m så det gå fort så är man hemma igen.

My och Ebba.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det är många som har svårt för att säga positiva saker om sig själv. därför har jag det som krav i vissa tävlingar. mohaha. man ska vara mer snäll med sig själv :)

2009-11-03 @ 15:30:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Halloj!



Har ni skaffat hund? Va skönt att pyret i magen verka må bra! Va tror du själv du har i magen? Melwin eller Mira`?

2009-11-04 @ 07:42:48
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0