Barnkliniken


Klockan 14.15 i morgon ska vi infinna oss på nus , barnkliniken för en återkoll om astman. Så vi få se vad doktorn har att säga . Hon är ju mycket bättre nu iaf , ingen hosta längre , men det kan ju bero på att vi kört med astmagrejen morgon och kväll nu i över en månad så det ha ju hjälp en del. Men nu när vi slutat så ha hon inte fått tillbaka hostan , men nu är hon förkyld igen så självklart kommer hostan tillbaka då . Jag få helt enkelt öra vad doktorn har att säga och vad vi ska göra.

Före det ska vi hinna med Lucia fotografering på vk också =) Hoppas det inte är mycket kö. Vi ska hinna in en snabbis på stan också och köpa en dräkt till My. Och kanske kan jag smita iväg för att köpa min klänning som jag inte köpte idag =( . Hoppas den inte är slut , den va ju på tokrea från typ 400:- till 99:- . Den e verkligen super fin . Visar den på bild om jag köper den.
Min kära svärmor ska också följa med för att köra oss på lassa. Även kusinerna Nikki och Noel ska me för att fotograferas.

På tal om kusiner , så ska vi ha dom i helgen , fredag till lördag . Då få jag prova på att va 3 barnsmamma =) Tur dom är som små ljus och inte hitta på massa hyss =).

Nu ska jag ringa på dagis och lämna ett medelande att My inte kommer i morgon. Ganska bra att dom skaffat en sån , så är man medveten om att barnet inte ska gå på dagis så kan man ring på kvällen/natten om barnet blir sjuk så slipper man göra det på morgon om man skulle sova.

Nä , ska nog vika igen min lilla rosa och somna till tv , är såå trött nu. Så tråkigt att det inte gå nått på tvn. Men men vad gör väl de om man ändå somnar haha =)
Aja åter till tvn .

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0