Baka en liten kaka


Grattis alla pappor på eran dag! Själv har jag 3 pappor att fira idag , Mys pappa min pappa och Stefans pappa.
Det blir väl inte så märkvärdigt , inget jätte speciellt precis. Tycker jag.
Stefan är ute med grabbarna och kör fyrhjuling men kommer väl hem nån gång. Jag och My ska baka sockerkaka och tvätta idag. Så hoppas syster vaknar och ville komma ner och umgås en stund =) Alltid trevligt att umgås med henne. Drygt at ha tvättid , man måste ju som va hemma och byta maskin och så. Men det få funka det me . Ska ju baka och städa upp här lite så jag ha nog det jag gör.
Sokerkaka och kall mjölk =) det är ju bland det godaste.

Om precis en vecka fyller jag år =) Så det blir ännu mer bak i veckan . Få se vad det blir för gott man rör ihop =) Ska iaf göra dumlekakor och mockarutor. Så på söndag är det bara att komma och vräka i sig mina vänner.

Måste bara säga att jag saknar min vän Sandra väldigt mycket . Men vi måste ju ses snart.
Lilla Alva har säkert växt oh blivit större =) Det gå ju så fort när dom e så små.

Foglossningarna fortsätter att plåga mig. Det är skillnad på denna grav och den me My . Men man är ju aldrig still nu och dum som man är så gå man ju och bär på My ibland , alla alla trappor upp och ner med henne i famnen gör det inte bättre. Men det är bara att bita ihop , det gå ju över , om inte snart så kanske om 18vekor haha =)

Nä nu ska jag ta mig i kragen oh göra lite nytta , sätta på ugnen och baka en liten kaka.
Ha verkligen Noll energi i kroppen idag. Men ska ta en ducsh och piggna till =)

Ha en toppen dag ♥

Kommentarer
Postat av: Cecca

Sv: Ja, det är ju så fruktansvärt onödigt. Man blir bara less och iriterad. Har ingen aning om vad ett nytt däck kan kosta heller. Det var så många ställen som dom hade gjort hål så jag antar att vi måste köpa ett nytt :(

2009-11-08 @ 20:14:26
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: linda

Ja så fruktansvärt onödigt och vad känar dom på det ? inte ett dugg!!! Men ta däckt på cykel och moped shoppen och fråga om dom ha slangar som man lägger in i däcket , det e nog lite billigare än ett nytt däck . Att folk orka hålla på och varför just en barnvagn??

2009-11-08 @ 20:27:10
URL: http://mylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0