1 november 2009


Termometern visar + och det regnar! Va , hämskt.. Hellre 10 minus och snö på backen . Har hunnit med en morgonpromenad i rusket också . Vi ha ju ett litet tillskott i familjen en stund =) Och dom måste ju rastas så det få det va snöstorm eller ösregn ut ska dom =) Men det e ju så mysigt. Verkligen super go hund . Ja man få nog leta efter snällare.

Gårkvällen va toppen bra , middag och massa bus hos fam hennström =) Taccos blev det .
Sedan kaffe och massa snack för dom vuxna och barnen gick bus eller godis , Ja inte My och Nadja då men dom större .

När jag och älskligen komme hem vart det en bit av en skräckfilm sen föll ögonen igen .
Sov som en stock till klockan 05.00 då My börja ropa och gnälla lite lätt , så jag gick för att kolla men hon han somna om innan jag kommit dit , eller så va det kanske bara en drömm , men sen vid 07.00 så klev vi upp gjorde välling och satte igång tingeling. Sen klädde jag på mig för att ta en prommis med Ebba.

Nu sitter jag här med min tekopp. My ligger i soffan och myser med sin far .
Jag ska inte lägga mig där , då blir jag för slö så jag ska göra mig klar för dagen sedan få man se vad den här gråa trista söndagen har att bjuda på?!

Vad ska ni hitta på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0