Söndag


Dagen började på ett ganska så trevligt sätt. Vaknade av att My pratade på som vanligt när hon vaknar.
Hon fick komma upp i sängen och mysa en stund för att sedan kliva upp och börja dagen.
Klockan sprang iväg och vipps va det lunchdax. Det vart köttbullar och makaroner, My tycker det är så mycket roligarae att äta nu när hon fått börja äta själv , så det är ju posetivt.

Sedan bestämmde vi oss för att åka till pengsjö och dra ut motorcykeln ur garaget oh ta en titt på den.
Sagt och gjort .
Efter en stund dyker jessy och Nikki upp till pengsjö . Medans S grejjar med motorcyckeln så sätter Jag och Jessy oss i solen och äter kall långkorv och nektariner medans barnen leker tillsammans i det gröna gräset , är det inte underbart med sommar ?

Sedan vidare hem för att få i sig nå middag , det vart lättlagat (för oss) bäställde från marias . Inte den godaste pizzan men halva gick ju i magen iaf.
Sedan kom lilla syster förbi . Vi snackade lite skit och kolla lite på gammla kort. Och som vanligt hade Hanna ett plåster på sig heeela tiden hon va här, då tala vi om My alltså , hon är verkligen tokig i hanna , bara hon som gäller när hon är här eller vi hos henne.

Sen när det nästan va sängdax hade både jag och My lite överskottsenergi så vi tog på oss alla 3 och gick och häsla på min kära moster pernilla, det det bjöds på super god kladdkaka och helt klart en vinnande smak till sodastreamer, Champis, den va så fruktansvärt god ,trodde att det va riktigt champis, den ska absolut inhandlas!!
Där satt vi en stund och surra . My hade fullt upp med att riva i alla saker hon kunde nå.
Sedan vid åtta tiden vände vi hemmåt i det supersköna vädret , skulle kunna va ute hur länge sommhällst.

Nu sitter jag här i soffan med datorn på ena sidan och en sovande S på andra .
Filmen click är på tv som jag halvglo på, har sett den tidigare, ingen störrre hitt, men för en slö söndagsfilm är den helt ok.

Nu blir det en snus och läsa lite bloggar , sen blir det att hoppa i säng. Jobb i morgon =(
Vill verkligen ha ett nytt jobb, men typ omöljligt i dagens läge, men vill ju fan trivas med det man gör också eller hur?

Du är det vackraste för mina ögon .
Älskar dig min skatt.

   













Kommentarer
Postat av: Päran

Trevligt igår, synd bara att jag var som en döpära! slocknade så fort jag la huvudet på kudden! =)

2009-05-25 @ 05:50:20
URL: http://primadonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0