Skrovmål

Ja idag blir det skrovmål till middag . Ibland kan det va gott de me . Men det känns som jag måste börja mitt nya liv snart .
Några kilon ska bort innan sommaren. 10 kanske? eller mer? Aja det se vi ju hur långt jag hinner innan sommaren är här .
Inte så noga ändå , jag trivs med mig själv. Men dom här kärlekshandtagen ska bort iaf .

Hade tänkt mig att gå och sola ikväll men så blir det nog inte . Få ta det i morgon istället .
Ikväll ska jag fortsätta läsa min bok, so far so god! Jag gillar den .

***

Nä nu ska jag leka med min kära dotter innan maten serveras.
Kanske är det på bättringsvägen med hennes förkylnig? Peppar peppar.
Bara hon få va frisk tills nästa helg , då hennes stora dag kommer .

GodAfton♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0