Ingen rubrik

Whats new?
Inte mycket , My är fortfarande förkyld och ha 40 graders feber.
Vi allihop håller nog på gå i taket pga sömnbrist och denna eviga förkylning som aldrig försvinner.
Nu ha jag fått nog! Snart är det Mysans födelsedag också och vi kan ju bara hoppas och be att hon få va frisk.

Jag skulle behöva lite miljöombyte.
Kanske hitta på nått annat , något nytt?
Ja något annat än detta som bara gå runt runt.
Ikväll ska jag iaf börja läsa min nya bok som jag ha köpt , Mina hemligheter heter den.

Dagens ros går till My som måste stå ut me denna hemska långvariga förkylning.

Nu ska jag ta hand om min dotter som inte alls e nöjd med att sitta brövid och blogga me mig . tihi.


Tänkte bjuda på en bild på min lilla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0