Underabara sol


Jag älskar sommaren , och nu kan man verkligen säga att den är här =)
1 juni, tiden gå så fort. 19 dagar kvar tills midsommar =) Då blir det granö med älskligen , syrran, björn och alla barnen och självklar ska vi ha Ricco med oss också =)

Ha varit hundvakt år Ricco idag, vi ha varit ute och plågat oss i värmen Nybyrundan i rask takt.
Sedan ha vi varit ute en timmes promenad ikväll också , men då följde även Marie me =) Ricco fick bada, det såg så skönt ut .
Så underbart att sommaren är här. Sol , bad , grillning och mycket mycket mer.

Nu sover My som en stock och jag se på sjukhuset , reklam nu så tänkte skriva ett inlägg och visa att jag lever.
Älskligen är och fiska me syrran och björn men han lär väl komma hem strax skulle jag tro.

Nä nu är reklam slut .

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0