Nya naglar?


Till veckan så tror jag att jag ska gå in på Marias nagelvård här i vännäs och boka en tid till nya naglar , det skulle som sitta fint så här till sommaren. 640 kr kan det ju va värt eftersom jag själv inte kan spara ut mina! (Nagelbitare)

http://www.mariasnagelvard.se/index.asp


Snart kommer min kära vän sandra hit =)  Och även nora om hon inte sover . Roligt för My att leka lite.

Men från det ena till det andra så ha hon blivit snorig igen , fast bara lite genomskinligt snor som kommer när hon nyser.

Jag vägrar förkylning ingen !!! men det kan det väl inte va ?
Kanske är sprutan ändå? Fast dom sa att du inte skulle få några förkylnings besvär. Men man vet ju aldrig.
Vi få väl vänta och se.

Ikväll blir det väldigt lugnt känner jag , slöa i soffan . Är så trött i huvudet . Drygt med jobb i morgon . Men men .

Åter till tvn.

CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0