Min fisk slet sig.


Det vart fiske av kvällen.  Ganska så skön kväll ändå trots dom låga graderna.
Stefan fick en fisk på Eriks spö, och jag fick en som slet sig precis när det va dax att håva upp. Rackarns!
Hursom så en trevlig kväll. My hade roligt hon me , vart lite rädd för fisken men sen vart hon mer nyfiken på vad som plaskade runt.
Sen vart hon alldelens för nyfiken på någon annat som lockade så hon trodde hon kunde ta ett bamse kliv ner från bryggan och in mot land , Hon dök rakt ner i leran stackarn . Så nu är hon helt slut och ligger och tralla på i sängen för att slockna snart. Älskade barn!

Och jag ligger i soffan och känner hur tunga mina ögon är så jag tro det blir ganska tidigt för mig me , en ny arbetsvecka är på ingång.
Bara två arbetsveckor kvar sedan är det midsommar =) ska bli skönt att åka i väg lite .

Jag fundera fortfarande på när jag ska ta semester , måste nog tänka fortare dom vill nog ha svar snart skulle jag tro. Men jag tro jag ta i juli runt vännäs dagarna och så . Men är ändå lur på om jag ska ta i augusti , ska ju kanske följa me mamma och hans till spannien den 6  augusti , så jag få se hur jag gör.

Hoppas skatte pengarna rullar in i veckan =) Då blir det nya naglar och fylla upp kylen men mat =)

Nä nu gott folk säger jag tack för mig och kryper ner under filten och glo lite på tv.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0