Regn, regn och åter regn


Här va det länge sedan jag skrev, men har som inte riktigt haft lusten eller orken.
Förhoppningvis kommer lusten igen! Har väl inte hänt så mycket ändå.
Något less på detta trista väder , men håller tummarna för lite solsken i helgen ,iaf uppehåll TACK!!

dagen ha spenderats hos syster och neftermiddagen har spenderats i videln hos S mormor.
Nu sitter jag i soffan och väntar på S och P som är och hyr en film.
Och förhoppningsvis ska My somna snart , hon ligger i sängen vaken nmen sin separationsångest, det är så jobbigt med kvällarna , hon vill inte sova och inte bva själv. Lilla gumman!

V-dagarna till helgen! Tagga ! Ska bli jätte kul faktiskt .
Marknad, karuseller , och party för oss vuxna =) Hoppas vädret är på vår sida bara.

Ja just ja , vi va på leos igår och lekte =) My bara älskade det (och vi me)
Jessy me familj va också me =) en el dag men bara bus och spring , my fick sig ett leo lejon och hon älskar de =)
Tog massa kort så det kommer (kanske i morgon). Måste verkligen göras om!

Nu ska jag kika runt lite innan det blir filmtajm =)
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: hanna

hallådär! Du ska minsann inte säga något om att uppdatera bloggen...du är också lika kass som mig!

2009-07-23 @ 20:13:47
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0