Ordbrist

Känns som min blogg ha blivit lite av en blidblogg !
Men ha inte haft orken till att skriva och så ha jag nog inge viktigt att skriva heller.
Så det ha fått blivit bilder . Måste ta och kärpa mig nu .
Hursom haver skorna skaver, i morgon e det jobb heeela långa dagen från 06.00 till 16.00 Men det e ju pengar iaf .

My har just somnat så det känns ganska skönt , just nu e jag ensamen hemma så jag slog mig ner i soffan och tänte skriva lite . Ska snart se saw 5 , och jag tror den e lika sjuk som dom andra .

Nä nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag slår över på tvn, ganska skönt att ha dataskärmen på tvn så då e det ba att trycka på en knapp så blir det tv igen =)

God kväll folket


Kommentarer
Postat av: Ida

Heeeej! Ska börja läsa din blogg oftare. den är bra! =) Du har verkligen världens sötaste lilla My! =)

2009-01-06 @ 20:52:00
URL: http://tranza.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0