Onsdag

God afton folket!

Dagen ha varit ganska bra , gått fort om inte annat.
Jobbade i morse , sedan iväg med mina älskligar till skravelsjö och glo på lite skotrar och fyrhjuligar .
Efter det vart det besök på sjukhuset , svärfar ligger där så vi va tvungen att gå upp och kolla till gubben =P Han är stark som en oxe så han klara det bara 'fint fint.
Sedan hem för att inhandla lite saker till våran middag , det vart tonfisksallad. Den va god och nu är man mätt.



Som tidigare sagt i bloggen så vart det saw 5 i går som film , och ja det va lika sjuk och vidrig som dom andra saw filmerna, men det gick att se hela iaf utan att må dåligt.

Ska försöka göra nån nytta nu innan älskligen kommer hem . Sedan blir det nog att gå över till våra granna/vänner =) och dricka kaffe .
Ellr ja jag dricker ju inte kaffe , för jag ha inte blivit vuxen än , jag ska va barn så lääänge jag kan för gammal det hinner man bli ändå.
Kanske nån dag jag lär mig att dricka kaffe kanske nån dag.

Men nu ska jag sliiiita mig från datorn.

Jag har dom 2 största diamanterna
Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0