Min Sockerkaka.

Den gick iaf åt min sockerkaka som jag hade bakat idag.
Nu ska jag bara fundera ut vad man ska äta till middag också . Samma fråga varje dag? men de e tur att det blir olika svar varje dag också .
Har även hunnit me att se game plan idag också , den är väldigt bra .
En lagom söndags film.

Nu ska jag försöka hitta orken till att städa och diska bort kaffekopparna.
Sen ge sig på middagen.

Får nog äntligen träffa Sandra i morgon=) Va ju så länge sedan vi sågs ju . Men i morogn så !
Kanske bli att ta en promenad om mina ben tillåter . De gör verkligen ONT fatta inte att man kan få sån träningsverk alltså. Aja nog gnällt om min träningsverk nu ska jag ta och göra nån nytta.

Är verkligen inte peppad till att jobba i morogn , vill också ha 2 sovmornar men icket det .

God Afton folket



Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0