Dryg inneboende

Natten ha varit hård!
Nu är jag så fruktansvärt less på denna förkylning som vägrar lämmna våran lägenhet.
Stick! du är inte välkommen här nåmer!
My ha vaknat flera gånger inatt av denna hämska hosta och själklart ha man själv också vaknat av den. Stackars lilla barn.
När hon äntligen somnar om så ja , vad tror du väcker mig då? Klockan 05.20.
Ja precis väckarn ringer. Jag trodde jag aldrig skulle orka kliva upp , men tillslut så .
Jag skulle kunna somna nu och sova tills i morgon . Gu så skönt.

Som jag nämt tidigare .
så tror vi My ha urinvägsinfektion. Ha haft en h-vete här på morgonen innan vi fick henne att pinka , stackarn måste ju ha en påse mellan sin ben som hon ska kissa i .  Men nu äntligen ha hon pinkat och S ha farit ner på vårdecentralen för att lämna burken som sedan ska iväg på odling. De måste va urinvägsinfektion , hon gårter när hon kissar och det luktar verkligen starkt.
Sen är väl det mästa ganska dåligt me lill fröken , snorig, hostar och basar typ vatten.
Jag håller på bli smått galen på allt detta , när ska våran tjej få bli frisk? Älskade Älskade barn.

Nu har lagt sig i sängen för att sova en stund.
Så kanske hon är lite glad och piggelin när hon vaknar.
Dagen kommer nog att spenderas inne och bara mysa. Men det blir nog en kort sväng till pengsjö för att gratta S pappa som fyllde år igår.
Sen blir det nog bara hem och sova för både jag och My.

Nä nu ska jag ta och vila en stund medans My sover.


Ett gram sjukdom känns mer än hundra kilo hälsa.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh så jobbigt för er båda

2009-02-26 @ 11:57:22
URL: http://lovisawinther.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

2009-02-26 @ 11:57:32
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Emelie med familj

Krya på er <3

2009-02-26 @ 13:31:58
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0