Ny bloggdesign

Att kliva upp klockan 05.20
Är inte det roligaste , och sen måste man gå på jobbet också i massa minusgrader.
Men men.
Fick även jobba med små trollen på dagis , och det är tusen gånger roliagre än att städa .
Vart en kort tur på dagis men ändå några timmar , och det är alltid bra .

Tror min lilla prinsessa är sjuk .
Hon ha varit snorig ett bra tag men nu ha det försvunnit , nu är hon febrig och hostar =( och VÄLDIGT grinig .
Lilla stackarn , man känner sig så hjälplös.
Denna hemska förkylning gå bara runt runt i en ond cirkel.

Jag skulle gärna ha sommar NU.
Slippa frysa och bli förkyld bara man gå utanför dörren.
Bara kunna gå ut i kjol och linne , bara ta på lillan en body och ner i vagnen , slippa allt som ha med vinterkläder att göra.
Men snart så , vi gå väl åt rätt håll va?

Och hoppas även att jag fått en fast tjänt till sommaren .
Så man kan känna sig trygg, Finns ju ALDRIG nått jobb att få tag i nu , denna hemska tid.
Provanställningen gå ut i maj så den som lever få se.

Å ! Äntligen en min nya bloggdesign klar =)
Och jag tackar Lina för det. Stackarn , som hon ha fått jobbat för min skull. Dagens ros till henne.
Nu är det bara min signatur som ska bli färdig , sen är bloggen på topp.

KOm även på att jag måste införkaffa mig en ny
 Och självklart ska den va rosa.


Måste även in till staden snart och inhandla mysans alla presenter , tänk att hon snartblir 1 år.
De är ju galet va tiden gå fort.
JAg mins det som det va igår när denna underbara tjej så världen för förstå gången. Mitt härta.


Nu ska jag ta och leka lite med Mysan , så, ja god eftermiddag folket !

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0