Sjukhusbeskök

Gårdagen va hämsk!
Först lämnar vi in urinprovet på Vännäs vårdcetral som v skulle . Så tänkte vi då är det bara att vänta.
Sedan börja My att kräkas MYCKET.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte inte det lät bra så hon pratade me VC i bjurholm eftersom vänns va stängd, hon tyckte inte heller det lät bra så hon rinde upp barnmottagingen på NUS så vi fick åka in på engång.
Dom vägde henne och hon ha gått ner 300g inte så mycket så det va ju lugnt , men sen skulle vi sitta me denna mugfg under henne för dom ville ha ett nytt urinprov , ajust de lycka till tänkte jag , hon ha endsat kissat en gång i morse sa jag och de va 4 timmar sedan .

Efter några timmars väntat så kommer dom och lägger bedöving på hennes mage för att kunna gå in direkt i urinblåsan
och vi väntade och väntade tillslut hade det gått en timme så bedövningen hade börjat verka , och just i samma stund som dom skulle börja me det så kissa hon i burken , så det va könt att hon slapp de.
Och dom kunde inte så något i urinen som såg ut som urinvägsinfektion men vita blodkroppar och nå annat fanns där men dom skulle skicka de på odling så skulle dom höra av sig.

Men varför dricker hon inte , hon äter inte och det vi få i henne kommer ut både bak och fram .
Och hon kissar inte , men hon va inte uttorkad så det va nån fara . Men hon ha fått En typ av magsjuka =( Bläää.
Stackars lilla bebis.
Och så ska man måste va riktigt förkyld på det , jag tycker verklien synd om henne .
Hon är helt slut och vill hellst bara som eller sitta i våra knän.
Hoppas de vänder Snart .

Men doktorn tyckte hon såg bra ut och att det inte va nån fara .
Så man få väl försöka lyssna på läkarens ord och inte va så orolig då. Men det kommer jag nog ändå va det e ju ändå min lilla tjej.

Så det blir en väldigt lugn helg för oss.
Är så fruktansvär trött när man knappt få sova på nätterna och ska upp halv 6 och jobba.
Men men få hoppa på att det vänder .

Nä nu ska jag lägga mig en stun när my sover .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0