Fredag hela veckan

Då vad det fredag igen då.
Attans va tiden gå fort, man hinner bara kliva upp måndag morgon så är det fredag .
Men det är skönt med helg .
Fast min helg börjar ju somvanligt inte förns i morgon . Varför ska man måsta jobba en lördag?
Aja nog om det.

Ska försöka få lite färg i mitt hår idag , hoppas syster kommer under sin rast och färgar det .
Sen ska naglarna fixas också.
Och jag tror även jag måste ta å lägga mig i kärringgrillen en stun i eftermiddag . Skulle va skönt att få lite färg på sig.

Ikväll blir det middag men vännerna Hanna och Urban.
Sen blir det nog inte så mycket mer , ska ju upp halv 6 i morgon så blir nog en tidig kväll för min del.

Men i morgon är vi barnfri =)
Vi ska ha en heldag ute me skotern , grilla och bara mysa på i pengsjö med lite släkt till Stefan.
Sen blir det även middag på eftermiddagen och lite gott att dricka =)
Och det bästa , vi få sova ut på söndag .
Mysan ska va med Morfar en stund på förmiddagen i morgon sen ska Syster hämta henne och ha henne tills vi kommer hem på söndag.

Ha just lagt lillan i sängen och hon somnade nästan direkt .
Så jag ska nog ta och lägga mig på soffan och slöa en stund , men så knasig som jag e kommer jag nog inte känna lugnet utan sprinag runt och städa och dola på .

Men jag ska försöka , annars kommer jag va så trött under kvällen.
Så åter till soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0